Hejsan har lykats bränna mitt gas steg vet inte vad jag gjort för fel alla andra steg jag kopplat har funkat bra. men iaf någon som vet vad det kan gå på garantin? har set att det är en transistor som brännt tänkt om man kanske kunde hitta en på elfa? eller är der special? Mycket tacksam för svar.
Handhavande fel går inte på garantin. Däremot gör tillverkningsfel det, detta ser man vanligen enkelt om det är komponenter som vanligen har tillverkningsfel eller är typiska för felkoppling.