17 januari 2008
Trådstartare
Ja, som topic säger så går det ej att låsa den.
centrallåset fungerar som det ska och låser alla dörrar och bakluckan, men den låser upp på en gång igen, med undantag för vissa gånger då det kan vara låst i hela 10-20 sekunder, sedan låses det upp igen.
jag har pratat med folket på autopower, och enligt dem kan det vara problem med kablaget till bakluckan, men inga fel där.
har tittat alla dörrsensorer som känner om dörren är öppen, ingen som sån strular heller.
fick även höra att den kunde göra det pga. dåligt batteri, då det är elektroniskt centrallås, för att göra så att man inte blir utelåst ur bilen.
Ingen ström = går ej att låsa upp (been there done that, INTE kul att komma in i bilen då)
sitter nytt batteri i och problemen kvarstår
någon här som har någon ide på vad det skulle kunna vara för något?
There's no replacement for displacement