2143
Sök

Extra jobb

Faster than the speed of night
118 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Hejsan.. Jag undrar va ni som fortfarande går i skolan.. ja kanske ni andra också  smile har för extra jobb.. Själv söker jag ett att ha några timmar efter skolan.. några tips var jag skulle kunna kolla? smile

Sleeper
3 084 Inlägg
17 januari 2008
kassan på Ica? typ men beror ju på vad man läser. Själv lever man på studielån än sså länge ;/

Ring jobb ska man fan inte skaffa iaf..
Senast redigerat av Sushikocken (17 januari 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

118 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Jag läser till lastbilschaffis.. men att ta ett sådant jobb på eftermiddagen kanske inte är nått att tänka på, vill ju gärna ha lite fritid över med.. det får vara nån kort körning isf smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
17 januari 2008
Eftermiddags jobb på posten kanske?

I do it my way

414 Inlägg
17 januari 2008
Duckiie skrev:
Jag läser till lastbilschaffis.. men att ta ett sådant jobb på eftermiddagen kanske inte är nått att tänka på, vill ju gärna ha lite fritid över med.. det får vara nån kort körning isf smile

Budbil då? tongue Det extraknäcker jag som efter skolan wink

hej

2 118 Inlägg
17 januari 2008
jag kör lastbil på helgerna smile

D.i.l.l.i.g.a.f

118 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Jag har funderat me de där på posten smile skall dit idag å fråg alite smile sen har ja ju tänkt på mcdonalds men.. nääe kanske inte tongue jaså budbil för vilka då? smile

Sök