Hejsan hejsan. Ja tänkte koppla in ett sånt där fejklarm från biltema (en diod som blinkar när bilen är låst) Nån som vet vart jag kan ta ström från?
Det står: Anslut röd kabel till något som är permanent strömförande och anslut vit kabel till något som är strömförande då tändningen är påslagen, men som jordas när tändningen är avslagen.