4116
Sök

Hur koppla in larm? SAAB 9-3 2.0T -99

584 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
#1
Hejsan hejsan. Ja tänkte koppla in ett sånt där fejklarm från biltema (en diod som blinkar när bilen är låst) Nån som vet vart jag kan ta ström från?

Det står: Anslut röd kabel till något som är permanent strömförande och anslut vit kabel till något som är strömförande då tändningen är påslagen, men som jordas när tändningen är avslagen.


294 Inlägg
17 januari 2008
#2
gör det enkelt å koppla in det på jord direkt, Såvida inte tjuven håller koll på att din lampa lysen när du sitter i den så bör det fungera smärtfritt

Vissa faller för grupptryck, men jag faller bara för laddtryck

584 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
#3
unpatterned skrev:
gör det enkelt å koppla in det på jord direkt, Såvida inte tjuven håller koll på att din lampa lysen när du sitter i den så bör det fungera smärtfritt

men ja vill ju inte att den ska blinka när ja åker i den.. de blir jobbigt tongue


294 Inlägg
17 januari 2008
#4
Eddie_Boy skrev:
unpatterned skrev:
gör det enkelt å koppla in det på jord direkt, Såvida inte tjuven håller koll på att din lampa lysen när du sitter i den så bör det fungera smärtfritt

men ja vill ju inte att den ska blinka när ja åker i den.. de blir jobbigt tongue

Så sant så sant...

Vissa faller för grupptryck, men jag faller bara för laddtryck

584 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
#5
unpatterned skrev:
Eddie_Boy skrev:
unpatterned skrev:
gör det enkelt å koppla in det på jord direkt, Såvida inte tjuven håller koll på att din lampa lysen när du sitter i den så bör det fungera smärtfritt

men ja vill ju inte att den ska blinka när ja åker i den.. de blir jobbigt tongue

Så sant så sant...

joo speciellt om man ska köra långa sträckor när de e mörkt ute . men men kanske nån annan som har nått bra tips?



Sök