GAS:en är GRYMT prisvärd! Spelar både högt & rent med bra mellanregister och lagom med dunk! (Dock sämre än ex. T595 eller T696 för
Har du pengarna och vill ha dunderljud så satsa på JBL T595(tror brl fortfarande har några i lager) det är Kungen bland 6x9or - jag antar att efterträdaren som du nämnde "T696" inte borde vara sämre men jag har dock inte hört den...
Tycker inte du ska satsa på rockfordhögtalarna i det här sammanhanget hur som helst, finns andra mer prisvärda alternativ här!
Samma gäller JBL GTO, dock är rockforden ett bättre val än denna...
Infinityn har jag tyvärr inte hört.
Senast redigerat av Mr_Gear (18 januari 2008)
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.