4212
Sök

Vilka spelar bäst i hatthyllan av dessa?

584 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
#21
Mr_Gear skrev:
Eddie_Boy skrev:
Mr_Gear skrev:

I så fall tycker jag absolut du ska köra på 6,5or istället om det passar...

Varför?

6,5or presterar i regel mycket finare midbas är 5,25or som lätt blir lite "raspigare" i högre volymer och inte kan gå tillräckligt djupt för bastoner...

håller med "TT-Avant" om att du inte bör köra bak på slutsteg utan det räcker att köra direkt på stereon.

men om ja köper DLS 1072 då? ska ja ändå köra dom på HU?



Sök