3821
Sök

toning av rutor med 50% genomsläpp

1 231 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
tänkte kolla med er va ni tror ... om man har alla rutorna tonade som denna bilen har där fram: http://www.garaget.org/?car=20191&image=491335 ... med 50% genomsläpp , tror ni det är mindre risk eller att polisen och bes. grabbarna blir tjuriga ? ?

Thorssa
17 januari 2008
Jävla snygg bil wink

16 197 Inlägg
17 januari 2008
du får inte ha nån typ av film alls fram på besiktningen ..sad

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 231 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
nae jag vet att jag inte får ha nått alls , men det är ju så jävla många bilar som går igenom med toning ... därför jag undrar om man kanske har lite mer tur om man har ljusare ...

155 Inlägg
17 januari 2008
jag är också sugen på att tona mina framrutor, men då skall de vara riktigt ljusa.
Ska besikta min bil i mars så efter det kanske man tonar.

1 231 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
men trror ni dom är lika petnoga om man har det jävligt ljust ?
jag har ju redan bes. så jag har en bit kvar innan det är dags igen.

Thorssa
17 januari 2008
Jag fick igenom det där ifjol, får väl se hur det går i år. Är den ljusaste filmen de hade där jag tonade.

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
17 januari 2008
Man kan ju aldrig garantera at det går! Har själv träffat både trevliga och sura poliser! Allt hänger på hur han själv, ser på saken!
Vissa bryr sig inte utan ser till helheten av bilens skick eller hur du är som person!
Vissa följer lagen till pricka, tyvärr så är det nog åt detta hållet dom flesta poliser är!

Bilprovnigen idag gentemot för ett år sedan är ganska stor! Då det har figurerat en del om bilar som gått igenom utan ens vara inne på stationen, har idag påverkat  anställda inom bilprovningen! För såg dom även till helheten men är idag rädda om sina jobb!

Men själv kör jag med en ganska ljus film runt om och kvälls tid som bilen rullar mest, är det svårt för polisen att uppfatta solfilmen på framdörrar eller vindruta!

mvh

Jörgen

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

Thorssa
17 januari 2008
Det sjuka när jag besiktigade var att de var två gubbar som gjorde det, men ingen la ens märke till att jag hade tonat smile

Sök