18 januari 2008
Trådstartare
Har ett Rockford Fosgate Punch 325W monosteg nu, som jag tänkte sälja för att köpa större steg till nästa bil. (Ett Carpower på ca.900w)
MEN!
Rockford steget e riktigt bra, så funderar på att kanske köpa ett till, likadant (Ett till att börja med iaf?..) istället för att köpa ett nytt steg å låta det gamla ligga.
För det är kanske inte så smart att Ha 2 monosteg av olika märken ikopplade samtidigt med tanke på ljudet är förmodligen olika.
Vad ska jag satsa på?
-Ett carpower?
-Eller ett till rockford?
Även, relativt säkert att beställa från utlandet? (Då det är minst 1000 lappen billigare per steg) Om jag ska ha fler Rockford steg dvs.
Någon som köpt billjud/steg från utlandet som kan rekomendera? Skiljer sig dock från affär till affär.
TIPS på bra basar man kan driva på ett Sådant steg som jag har?
typ. något på 300wrms Helst ej mer eller mindre
Har nu 2st MDS basar som jag driver på RF-steget vilket ej imponerar speciellt på mig...