19 januari 2008
Trådstartare
Är Denna bas något att ha JBL GTO1202D?
INFO
12-tumsbas Ny konstruktion där magneten är monterad på insidan av korgen, gör att basarna blir betydligt tunnare. Ventilerat polstycke med förbättrad kylning av magnet och talspole gör att dessa basar tål mycket effekt. Gummiupphängning av membranet gör det stabilt och ger lång slaglängd, för maximal prestanda i din bil.
Bas: 12 tum. Polypropylenmembran. Gummiupphängning. Plåtkorg. 51mm talspole. Impedans 2x2ohm. Känslighet 93dB. Frekvensomfång 23Hz-400Hz. Effekttålighet 1200W max. 300W RMS. Monteringsdjup 129mm. Monteringshål 285mm. Vas 97,8 liter. Fs 23Hz. Qts 0,44. BL 7,7. Lådtips: 33 liters sluten låda. Qtc 0,87. F-3dB 40Hz.
JBL bra grejer? Bättre än rockford?
Kmr spelas med ett Rockford Fosgate Punch 325w steg!
Eller kanske köpa ett likadant steg å dubbla upp ljudet med 2 av dessa basar å 2 Sådana rockford steg?