Antingen så har man råd eller så har man inte..
Spara först, köp sen.
Jag skulle skita i ODR om du nu inte har råd med huvuenheten.
Du får ju liksom en P9 med box beggad för(med lite tur)en 8 lappar.
Eller varför inte en P88RS? Om man nu måste måste ha ett billigare
alternativ så skulle jag göra så. Det känns lite som att ha en ferrari
utan motor som man desperat försöker transplantera i en 1,3 liters
fiatmotor i.. med förgasare!
Nej vänta och spara ihop pengar så du kan köpa ODR HU, om inte se ovan.