21 januari 2008
Trådstartare
I nuläget håller jag på att diskutera med en kille på PM-Shopen om hur jag ska kunna lösa det här till bästa pris och om en P9 skulle funka osv.
En Pioneer ODR RS-D2 var det som satt i förut. Och hittar jag en sån till en sjysst pris så vore det ju nice!
Modellerna på mina EQ:s är ODR RS-P1 och ODR RS-P50.