Nä ja har ju inte det. Har lite problem att få ditt skiten Ja är ju 1.94 lång också, kanske lite väl långt i en liten japanare men ändå. Så ja måste mer eller mindre montera mina stolar så lågt ja kan, utan glidskenor eller nåt Å det är där problemet ligger.
R_Hjertqvist skrev:
Såg att du hade samma stolar som jag har köpt nu! Har du monerat dom ännu?
Jaha nu står den där....på 4 st lekar block. Igår fixade ja in bilen till vekstaden som skulle sätta i motorn Inatt passade nån på att sno mina däck å fälgar. Känns lite surt, men va fan ska man göra...
men fy i helvete! Jävlarns cool bil iaf, måste jag säga! Hoppas ni får tag på tjuvarna eller att du iaf får nya utan kostnad, borde du väll få ifall den stod på en verkstad?
men fy i helvete! Jävlarns cool bil iaf, måste jag säga! Hoppas ni får tag på tjuvarna eller att du iaf får nya utan kostnad, borde du väll få ifall den stod på en verkstad?
Tackar Jo men ja känner dom som har verkstaden så det är inga problem. Det går på deras försäkring. Å ja har letar fram kvitto på sakerna. Så det löser sig nog till slut, även fast det kommer nog ta ett tag. Får bli 16" ist som ja har liggandes. Tyvärr är bara att bilen är planerad att vara klar om 2 månader efter typ 2 års byggande å så får man bara ha skit fälgar