130w finns men vad heter lampan? H3, H4 H7? Under lättar om man vet vad det är för lampa.
Det är special lampa vad jag vet, Hittar den ingenstans iaf. Är två stift i den, har kollat på hemsidan också men det finns bara 100w där och står inte vad lampan heter.
Finns det 130w? Är det orginal så borde det finnas hos lightforce.
Hade jag varit du så hade jag xenon-konverterat dem istället.
Blir lite svårt att konvertera dom, då det inte är någon normal modell av lampa i dom, och sätter man i någon annan riskerar man att få annan brännpunkt, och därmed fel ljusbild :p
Deras lampa heter xenophot har jag för mig och är en speciell lampa som sagt. Men de har väl satt vanliga halogenlampor i de nyare modellerna för att bli godkända inom EU, såg det i något extraljustest.
Deras lampa heter xenophot har jag för mig och är en speciell lampa som sagt. Men de har väl satt vanliga halogenlampor i de nyare modellerna för att bli godkända inom EU, såg det i något extraljustest.
Jo precis det stämmer, men jag har ej den som är eu godkänd, Många sger att det går att xenon konvertera dom men det är bara med en speciell konverterings sats som man kan göra det med.
"Berner o co" och Mekonomen i Härnösand ska tydligen vara återförsäljare av Lightforce.
Har du snackat med dem?
Jo jag var in på mekonomen idag, Men dom har inte heller lampor. Bara 100w, Men det får väl duga ett tag så får man bygga xenon i dom så fort man får tag på nån sån sats.