20 januari 2008
Trådstartare
Har sökt igenom forumet nu o är de 10 svar på en tråd är de minst 5 olika svar...
Att den ska parallellkopplas har jag visst förstått, men en del säger att den ska kopplas på batteriets minus o sen ner i karossen
Kan man inte dra + från batteriet till kondingen, ut från kondingen o in i steget... Sen dra - kabeln från steget in i kondingen o vidare ner i karossen? Minus är ju i princip hela bilen så det borde väl göra sak samma?
Och så ska ni inte fråga var jordpunkten är o grejer, för det hör inte diskussionen till, o de som gnäller att man köpt kondingen får väl göra det men det var inte heller vad jag undrade om, den är köpt o sen får de va så *Punkt*