4374
Sök

740 Dimljusen

342 Inlägg
20 januari 2008
Trådstartare
#1
Någon som har någon skit eller bild på hur Fästen ser ut te Volvo 740 dimljusen??
och hur man kopplar in dom lättast


2 118 Inlägg
20 januari 2008
#2
Lpc skrev:
Någon som har någon skit eller bild på hur Fästen ser ut te Volvo 740 dimljusen??
och hur man kopplar in dom lättast

kan kirra en bild imorrn på fästena till dimljusen.. smile

D.i.l.l.i.g.a.f

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
20 januari 2008
#3
orginal sitter bultade rakt bak i ett fäste.. vill man sätta dit typ biltemas eller liknande så löser man det enkelt med ett 90 graders järn!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
20 januari 2008
#4
på min så har jag bara ett plattjärn  med två hål i ena till kofångaren å andra till dim ljuset
annars går det att sätta direkt i kofångaren finns redan hål där men det blir inte lika snyggt:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/


Sök