Skulle vara tacksam om nån kunde berätta om nån sida där man kan köpa en ny fjärrkontroll till en garageports öppnare. Hade min i vänster jackficka satte mig i bilen så ramlade den ut och märkte inte detta så jag körde iväg och körde självklart över fjärrisen... Mvh: Gemini78
Skulle vara tacksam om nån kunde berätta om nån sida där man kan köpa en ny fjärrkontroll till en garageports öppnare. Hade min i vänster jackficka satte mig i bilen så ramlade den ut och märkte inte detta så jag körde iväg och körde självklart över fjärrisen... Mvh: Gemini78
tråkigt.. Men på samma ställe som du köpte porten?
Har inte larm alls på denna bil, men på nästa kommer det vara det. Har för mig att det finns portöppnare/fjärrisar man kan koda in eller det finns såna där knappar inne i fjärrisen man kan flytta i olika lägen. Finns även på denna som jag har nu men den e mos så den öppnar inga fler portar förrutom kanske i fjärris himmelen. Har letat på nätet, sökt på google mm men hittar inga...
Det står HABO industriportar på fjärrisen men det ska passa med andra märken oxå... Nääh... ska söka vidare på nätet nu, men ifall nån vet var jag kan få tag på en ny så hojta till!