21 januari 2008
Trådstartare
Jaa det gäller 9-3:an Det var såhär att min laddtrycksmätare slutade heltplötsligt att ladda och idag när ja kollade så var den tunna slangen som går från dumpventlilen lös i ena änden. Den gick alltså från dumpen o sen inget mer. rotade lite mer och så hitta jag ett T-kors där det fattades en slang. så ja antog att den hade lossnat därifrån. för längden på slangen från dumpventlien passade bra i längd så ja antog att den suttit där förut. Så ja satte dit den men har inte startat bilen än så vet inte om de funkar. men Nån som vet om ja gjort rätt eller ej?