Ska du ha en baslåda i din bil också? Triusen klarar av att gå ner till 200Hz. Så om du inte ska ha en baslåda som tar hand om sub-basen så tycker jag att du ska filtrera så lågt. Kanske lite högre om du har en sub-bas och bra 6.5":or. Men inte över 500hz.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)