Hjälp mig hitta dessa RS4 fälgarna.

fiin
23 januari 2008 · 27 Inlägg

Hej gott folk.

Har sett ett par fälgar jag verkligen skulle vilja ha, men jag kan bara inte hitta dom. Har förstått att det är RS4 fälgar. Dock inte dom vanliga utan "mattlackade" , ser lite ut som antracit färgade. Se bild i bifogad länk.
Har kollat Audis hemsida men dom finns inte med där. Någon som kan tänka sig veta var jag skulle kunna få tag på dessa?
http://www.blocket.se/vi/14492257.htm?c … amp;last=1


tack för förhand!

Senast redigerat av fiin (23 januari 2008)

AttackMedic
23 januari 2008 · 379 Inlägg

Tror att de fälgarna är en "edition". Tror modellen heter RS4 Black Edition eller liknande.

Men annars kan du ju köpa vanliga och sen lacka?... Ligger nog på 1000:- per fälg för lack

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
fiin
23 januari 2008 · 27 Inlägg

AttackMedic skrev:
Tror att de fälgarna är en "edition". Tror modellen heter RS4 Black Edition eller liknande.

Men annars kan du ju köpa vanliga och sen lacka?... Ligger nog på 1000:- per fälg för lack

Jo precis. Fälgarna verkar ingå i deras "eyecatcher" bilar. Säkerligen är fälgen en special. Visst, man kan ju köpa fälgarna och sedan lacka dom, men det vore trevligare med orginal !

AttackMedic
23 januari 2008 · 379 Inlägg

Okej, var så den hette. Men det finns inte "kopior" på fälgen som är lackade? Eller om du ringer till tillverkaren och frågar om de kan fixa fälgarna?

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Tigerofsweden
24 januari 2008 · 1 231 Inlägg

har för mig att jag har sett sådana på tyska ebay , är 99% säker på det ...

Paddee636
24 januari 2008 · 283 Inlägg

Den står ju på mitt jobb tongue Tror inte att det är nån "edition" utan den är en S-Line o har svarta optikpaketet, o där tror jag att mörka fälgar är tillval. Iofs. så e den ju en väldigt speciell färg så det kanske hör dit där.

fiin
24 januari 2008 · 27 Inlägg

Paddee636 skrev:
Den står ju på mitt jobb tongue Tror inte att det är nån "edition" utan den är en S-Line o har svarta optikpaketet, o där tror jag att mörka fälgar är tillval. Iofs. så e den ju en väldigt speciell färg så det kanske hör dit där.

Jaså?
Jo jag är relativt säker på att det är en "edition". Färgen Suzuka Grey pärlemo ska tydligen inte finnas på vanliga a4or om jag förstått det rätt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang