Fishy skrev:Inge fel på Alingsås, jag brukar ta mig en fika varje dag på Statoil där Om bara vädret tillåter och inget annat skumt dyker upp så kanske man packar in lite löst folk i vanen och rullar upp!?
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Inge fel på Alingsås, jag brukar ta mig en fika varje dag på Statoil där Om bara vädret tillåter och inget annat skumt dyker upp så kanske man packar in lite löst folk i vanen och rullar upp!?Låter ju kanon. haha!Statoil kristineholm då eller?
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Fishy skrev:Inge fel på Alingsås, jag brukar ta mig en fika varje dag på Statoil där Om bara vädret tillåter och inget annat skumt dyker upp så kanske man packar in lite löst folk i vanen och rullar upp!?Låter ju kanon. haha!Statoil kristineholm då eller? Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Firejennifer skrev:Låter ju kanon. haha!Statoil kristineholm då eller? Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Låter ju kanon. haha!Statoil kristineholm då eller? Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt
Firejennifer skrev:Låter ju kanon. haha!Statoil kristineholm då eller?
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Fishy skrev:Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta
Fishy skrev:Så hette det ja, lyckas alltid få för mig att det är Katrineholm, men det är ju nåt helt annat...Bästa korven i stan Ser du en TNT-bil där kan du ju alltid slänga i väg en vink eller nåt
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Firejennifer skrev:Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?
Firejennifer skrev:Haha! Sweet Min syster jobbar där, himla trevligt ställe faktiskt... Ska försöka komma ihåg detta
RichardC skrev:Är detta stranden precis vid idrottsarenan?
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Fishy skrev:Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.
Fishy skrev:Coolt! Oh ja, mycket trevligt! Kan din syster möjligtvis heta nåt i stil med...hmm..va va det nu, Rebecka?
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Firejennifer skrev:hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen Du kan ju inte veta allt ;O)
Fishy skrev:Firejennifer skrev:hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen
Firejennifer skrev:hehe! Nej Jessika heter hon. Är mammaledig just nu men börjar jobba så smått i veckan som kommer nu.
Fishy skrev:Firejennifer skrev:Fishy skrev:Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen Du kan ju inte veta allt ;O)Nä, men lite hade ju vart kul...Jag har nog föresten inte riktigt fattat var Playan ligger? vilken sida av stan typ?
Firejennifer skrev:Fishy skrev:Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen Du kan ju inte veta allt ;O)
Fishy skrev:Förbannat oxå...! Då hade jag inte så bra koll som jag trodde Skyller på den sena timmen
cossiebool skrev:Kommer...