Hej, tyckte det var så fullt med hjälpsamma människor här på garaget.org så jag tänkte lägga fram en liten undring

Ska köpa bas och slutsteg till bilen nu, vet inte riktigt vad jag ska välja dock.
Har tagit fram lite alternativ:
Basar:
Ground Zero 12XD-AL,
http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=12182Phoenix Gold RSd 12D, hittade ingen länk men finns på
www.bilstereohornan.seKicker compVr 12,
http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=10111JBL GTO1202D, finns hos
www.nardik.seSlutsteg:
Ground Zero GZTA 2.500TX, hos
www.bilstereohornan.seDLS ca 12, finns hos
www.nardik.seÄr lite inne på GZ-prylarna, då de finns billigt hos dbakuten.se. Samtidigt är väl dls och jbl bra grejer?
Lyssnar på all möjlig musik, men är nog ute efter en djup bas med tryck i. DLS-steget borde väl låta rätt bra med en Phoenix Gold bas?
Några åsikter om vad jag borde välja? Andra förslag kanske? Ska helst ligga på runt 3-4000 sammanlagt.
Vore inte fel med två basar, men det lär bli för dyrt.
Vore tacksam för lite åsikter
