Xenon helljus Audi A4 -97

Rozh
24 januari 2008 · 46 Inlägg

Hej.

Det är så att jag har funderat ganska länge på att köpa Xenon HID till min Audi men jag har kollat runt o fått se att jag inte kan ha båda halv o helljus i Xenon lagligt pga automatiska nivåregleringen. Och då tänkte jag att helljus skulle vara bra att ha i Xenon o dessutom kräver den inte den automatiska nivåregleringen så då tänkte jag fråga er om nån av er kunde hjälpa mig hitta Xenon HID kit till min Audi A4 -97. Det finns en massa men jag vet inte om dem är för helljus eller halvljus.
Om ni tror att jag kan ha båda halv o helljus i Xenon så skulle det vara ännu bättre för jag har elektriska nivåregleraren.

Jag är inte riktig säker på vad jag har för sockel på mina originala Audi reflektorer men om det behövs så kan jag byta.


All hjälp skulle uppskattas och tackas varmt från hjärtat för att ni har lagt ner eran tid på mina funderingar.

Senast redigerat av Rozh (24 januari 2008)

Audi A4 Projekt ;)
Miklen
24 januari 2008 ·

Nej du kan inte montera xenon i dina hallvjus lagligt.. men i helljuset går fint..

På denna länken får du nog svar på va för sockel du har.. om inte annat så står det väl i din instruktionsbok.. LÄNK -> http://www.lighting.philips.com/se_sv/c … mp;lang=sv

Är ingen skillnad på hel eller halvljus på kitten..samma satser .. Om du inte ska ha power 50watt hid..men då blire annat pris me..

Rozh
24 januari 2008 · 46 Inlägg

haha ojdå, de står tydligt i instruktionsboken att det är H4 lampor tongue

Audi A4 Projekt ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang