7260
Sök

Pioneers reklamkampanj i Indien. Väggropar :D

8 156 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
http://www.sportbilen.se/index.php?page … hp?id=1593
Foto av hål i gatan skrämde indiska bilister
Indiska falangen av reklambyrån Young & Rubicam som finns över hela jorden knäckte en annorlunda idé när Pioneer skulle göra reklam.

"Feels like Pioneer Suspension"! Undrar hur många som krockade på grund av reklamen?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

645 Inlägg
24 januari 2008
Haha! fan va coolt gjort smile så ju riktigt äkta ut lol

BMW fantast
1 172 Inlägg
24 januari 2008
jävlar.. fan va fräckt. ser skit verkligt ut...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

2 283 Inlägg
24 januari 2008
Fan vad coolt big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

julgran
214 Inlägg
24 januari 2008
hahaha denna såg jag för ett tag sedan, hade varit kul att lägga en sådan på en väg och se hur billisterna skulle agera smile Hoppas verkligen ingen tänker göra det men hade varit kul att se hur de såg ut när folk försöker undvika

1 072 Inlägg
VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 januari 2008
just nu fick ja lust att skaffa mig en sådan bild cool

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 januari 2008
gör pioneer stötdämpare?! wtf.

Bmw osv..

2 079 Inlägg
25 januari 2008
jag har en cd-spelare från pioneer, men den går nog att använda som stötdämpare då, bara att testa

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

609 Inlägg
25 januari 2008
Skulle skita på mig om jag blåste på i 120 och fick syn på "hålen", ffs skulle köra i diket eller nåt annat panikartat hehe

1 752 Inlägg
25 januari 2008
Haha ja jag hade iaf girat som en annan galning om jag fick se det där mitt i gatan!!big_smile som sagt...undra hur många det var som krockade!?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Maharaja!
207 Inlägg
25 januari 2008
grym reklam... smile

212 Inlägg
26 januari 2008
Coolt, skulle nog inte funka i Sverige p.g.a. att vägarna redan ser ut så där wink

1 752 Inlägg
26 januari 2008
JohanW skrev:
Coolt, skulle nog inte funka i Sverige p.g.a. att vägarna redan ser ut så där wink

Hahaha så sant!!big_smile hmm

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 235 Inlägg
26 januari 2008
JohanW skrev:

Så sant:)sad

Man blir liksom inte skrämd nu längre av sådana hål i vägen...

8 156 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Jag drog i med min cykel i ett sådant hål (ett äkta)
Trodde att Vägverket varit ute och lagat hållen, så jag tänkte att jag skulle sätta personligt hastighetsrekord. Kvaddade cykeln när hjulet fastnade i gropen. Fick 500:- i ersättning av Vägverket, sen kom dom och lagade vägen samma vecka!
Låg i ungefär 50km/h i nerförsbacke när det hände. Kan säga att jag flög en bit och landade i diket.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 118 Inlägg
27 januari 2008
Phaetoon skrev:
Jag drog i med min cykel i ett sådant hål (ett äkta)
Trodde att Vägverket varit ute och lagat hållen, så jag tänkte att jag skulle sätta personligt hastighetsrekord. Kvaddade cykeln när hjulet fastnade i gropen. Fick 500:- i ersättning av Vägverket, sen kom dom och lagade vägen samma vecka!
Låg i ungefär 50km/h i nerförsbacke när det hände. Kan säga att jag flög en bit och landade i diket.

hehe skönt ;P

D.i.l.l.i.g.a.f

Sök