http://www.sportbilen.se/index.php?page … hp?id=1593 Foto av hål i gatan skrämde indiska bilister Indiska falangen av reklambyrån Young & Rubicam som finns över hela jorden knäckte en annorlunda idé när Pioneer skulle göra reklam.
"Feels like Pioneer Suspension"! Undrar hur många som krockade på grund av reklamen?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
hahaha denna såg jag för ett tag sedan, hade varit kul att lägga en sådan på en väg och se hur billisterna skulle agera Hoppas verkligen ingen tänker göra det men hade varit kul att se hur de såg ut när folk försöker undvika
Jag drog i med min cykel i ett sådant hål (ett äkta) Trodde att Vägverket varit ute och lagat hållen, så jag tänkte att jag skulle sätta personligt hastighetsrekord. Kvaddade cykeln när hjulet fastnade i gropen. Fick 500:- i ersättning av Vägverket, sen kom dom och lagade vägen samma vecka! Låg i ungefär 50km/h i nerförsbacke när det hände. Kan säga att jag flög en bit och landade i diket.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag drog i med min cykel i ett sådant hål (ett äkta) Trodde att Vägverket varit ute och lagat hållen, så jag tänkte att jag skulle sätta personligt hastighetsrekord. Kvaddade cykeln när hjulet fastnade i gropen. Fick 500:- i ersättning av Vägverket, sen kom dom och lagade vägen samma vecka! Låg i ungefär 50km/h i nerförsbacke när det hände. Kan säga att jag flög en bit och landade i diket.