Jag ska montera dioder i positionsljusen i min 740, och undrar om bara glödtrådsvakten kommer lösa ut eller om dioderna inte kommer lysa alls eftersom dom drar så lite ström. Om det är så att glödtrådsvakten lyser så är det ju bara att ignorera det, orkar inte löda motstånd o sånt skit. eller?
Ska du bara köra ledar, helt utan motstånd? Det enklaste är väl annars att satsa på en diodlampa (som är bolt-on) med alla motstånd integrerade i lampan?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)