7533
Sök

Lurarna bara borta, Poff. Hjälp mig :O

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Ja har använt mina lurar för ett par timmar sen och la dom senare på skrivbordet... Och nu hittar ja inte dom? hjälp mig yikes , hatar när blir såhär tongue.
helt sjukt hittar dom bara inte. :S
Senast redigerat av ExXtr3me (26 januari 2008)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

804 Inlägg
26 januari 2008
Kolla på huvudet.

1 833 Inlägg
26 januari 2008
Haha, jag brukar lägga ifrån mig saker när jag pratar i telefon, sedan får man gå runt som en tok och leta efter dem,

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
det är små koss tongue dra åt helvete... hittar dom ingenstans i hela huset :p, blir tokig när sånt här händer tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 januari 2008
ha ha... du är oxå sådär duktig på att tappa bort saker som ligger framför dej tongue ha ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Squadron skrev:
Haha, jag brukar lägga ifrån mig saker när jag pratar i telefon, sedan får man gå runt som en tok och leta efter dem,

visst fan blir man sur när man inte hittar det? och verkligen glömt vart fan man har lagt dom ? tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

3 059 Inlägg
26 januari 2008
"-Hör du med röven?"

Har du kollat så du inte sitter på dom...

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
ha ha... du är oxå sådär duktig på att tappa bort saker som ligger framför dej tongue ha ha ha

jo det är jag verkligen, Gaaah. Hatar det tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
"-Hör du med röven?"

Har du kollat så du inte sitter på dom...

har rest på mig 20 gånger tror ja, letat i 20 minuter.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Muttley
26 januari 2008
medans du tänker på dem så har du en bra tråd jag rekommenderar som du verkligen kommer att ha nytta av smile njut av stunden.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=18185

Servicerådgivare
715 Inlägg
26 januari 2008
Riktigt tråkigt när man lagt nånting någonstans och inte hittar de..  Helst när mekar med bilar tycker jag..

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
chrille_ skrev:
Riktigt tråkigt när man lagt nånting någonstans och inte hittar de..  Helst när mekar med bilar tycker jag..

Det har ja inte börjat med än, men kommer säkert göra det sen när ja börjar jobba eller meckar med egen bil sen... Fyfan..
fast just nu har ja hittat två bussremsor tongue Tomma ^^ , men det är inte dom ja hade tänkt mig att hitta ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
26 januari 2008
hehe!! jobbigt läge tongue brukar glömma vart ja lägger bilnycklarna på kvällarna när man e ute!! iaf på vinterhalvåret då man har så mkt kläder, med så många fickor på som man kan lägga nycklar i!! tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
båge skrev:
hehe!! jobbigt läge tongue brukar glömma vart ja lägger bilnycklarna på kvällarna när man e ute!! iaf på vinterhalvåret då man har så mkt kläder, med så många fickor på som man kan lägga nycklar i!! tongue

det är jävligt jobbigt, att inte hitta nycklar.. och det värsta är ju att lärarna tror ju inte alltid på en... hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

26 januari 2008
hehe, själv brukar jag "tappa bort" nycklarna när jag har dom i handen. jag kan leta i flera minuter innan jag inser att jag håller i dom smile

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
mickinho skrev:
hehe, själv brukar jag "tappa bort" nycklarna när jag har dom i handen. jag kan leta i flera minuter innan jag inser att jag håller i dom smile

usch, fyfan. sånt är jävligt jobbigt och irriterande :p

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 januari 2008
Åh fy fan.. Vad jobbigt sånt är! hmm Man tror ju att det går troll i kåken eller nåt.
Kolla på alla ställen du inte tror du har varit. Kan ju t.om glömma bort om man har varit i ett annat rum..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
26 januari 2008
Bakfickan?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sleeper
3 084 Inlägg
26 januari 2008
Hände precis mig hitta fan inte börsen gick runt och sökte som nå jävla pucko... hitta den i byxorna xD

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
problemet är just att ja har suttit vid datorn här på Garaget... ja la hörlurarna vid sidan av t-bordet, iaf vad ja minns, och sen åt ja mat, och suttit här en stund efter det och tänkte på vart fan lurarna är...
och då hittar ja dom inte.
Jobbigt som fan tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök