Irmscher Vectra skrev:Snyggt! Sen biltemas kromkapslar.. http://www.pryl.se/annons.asp?intAdID=1 … ;intCat=19
MrTurbo skrev:R-fälgar
timson skrev:du kan ju titta på fälgväljaren på www.gummihuset.se o kolla hur det blir ungefär.