3956
Sök

Repor över hela bilen !

Avstängd
1 266 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Hej har köpt en mondeo, men det är fan repor över hela jävla bilen..ser förjävligt ut..ser ut som det har varit grus i svampen när dom tvättat bilen eller nått...men jag tror bara det är i klarlacken ! går det att få bort ?? isåfall, vad ska jag köpa förnått smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 januari 2008
Känn med nageln, har du som en kant är det svårt att få bort dem. Om du har tur räcker det med att använda rubbing, i värsta fall vattenslipning. Både ock kräver dock sin man för att det skall bli bra.

Avstängd
1 266 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
J-P-R skrev:
Känn med nageln, har du som en kant är det svårt att få bort dem. Om du har tur räcker det med att använda rubbing, i värsta fall vattenslipning. Både ock kräver dock sin man för att det skall bli bra.

Var och kände nu...en del repor känner man med nageln..men för det mesta så känner man inte !
kan man inte köpa en klarlacksburk och spraya på bilen då smile

Vatten slipning ? hur funkar det..man kan ju testa på en liten yta först och se om det blir bra smile

när jag kände med nageln så såg det ut som det vart repor från min nagel med..skumt :S
Senast redigerat av TheFinnishFlash (28 januari 2008)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
28 januari 2008
Kass klarlack på bilen eller ? tongue

Nåväl, i första hand tycker jag du skall testa med rubbing och se vad för resultat det ger, i andra hand tycker jag du skall testa med fint våtslippapper och mkt vatten på en mindre yta med mkt repor.

Fungerar inget av detta, då skall du ge fan i det wink

Avstängd
1 266 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
J-P-R skrev:
Kass klarlack på bilen eller ? tongue

Nåväl, i första hand tycker jag du skall testa med rubbing och se vad för resultat det ger, i andra hand tycker jag du skall testa med fint våtslippapper och mkt vatten på en mindre yta med mkt repor.

Fungerar inget av detta, då skall du ge fan i det wink

okej ska testa med rubbing smile

Sök