Jag blev precis klar med mitt "ljud bygge" i min hatt hylla blev ganska nöjd. jag kan rekonmendera att ha ett tema på bygget blir mycket bättre då. lycka till
Ok vad hade du tänkt dig för nått? Alltså vad för komponenter? 1 bas, 2? Massa slutsteg eller ett flerkanals? Är det show eller funktion du är ute efter.... ska det ta upp hela bagageutrymmet osv..
Kan ju länka hur några har gjort i sina kombis/hatcbacks
Vissa kanske va lite extrema men du verkar ju inte ha några krav.
vill ha något som e snyggt fast ändå rätt enkelt att bygga
då kanske något sådant skulle passa
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008 www.HerrNilsson.orgTeam Sound 4Funwww.Essen.Nu