3134
Sök

Hjälp!

Volvo V70 2,4T Aut
147 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
#1
Är det någon här som är haj å centralåset å Saab 9000 -97?
Ska koppla in larm i bilen, och med det så kan man även fjärrstyra C-låset.
Från larmenheten så går det två stycken kablar som ska anslutas till C-lås motorn som sitter i förardörren.
Den ena ska anslutas till "lock" kabeln och den andra till "unlock" (tror jag dom heter) Min fråga är; Vilcka kablar är det? Har kollat bilen elschema men det blir ändå fel. Mycket tacksam för svar!
Mvh Challe

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer

4 554 Inlägg
28 januari 2008
#2
låst! läs rubriksanvisningarna


Sök