Har du kollat noga så att inte några kardeler på pluskabeln kan komma åt jord/chassie, som E-30 skrev?
Det fungerade iof med ett annat steg, men det steget kan ju eventuellt ha lite annorlunda kopplingsplint för strömkablarna så att det inte kan bli kortslutning ifall några kardeler skulle sticka ut.
Annars verkar det förstås som att steget är trasigt på något sätt, det har du rätt i.
Senast redigerat av Drönirettab (31 januari 2008)