men frippe nu vart ja ju besviken hadde ju hoppats på att få se en fäedig spoiler men måste ju säga att de ser lovande ut. lite skillnad imot när du hadde den till skolan första gången men hur gör du med tröskeln föresten bredar du inte den utan bara bygger på sidkjolen??
nu börjar ja ju bli nervös så du ligger på latsidan för fan vill ju ha en daglig uppdate jue XD jag vet vart ditt garage står så nu får du skynda dig så ja inte går in å tar bilder sj på bygget
nu börjar ja ju bli nervös så du ligger på latsidan för fan vill ju ha en daglig uppdate jue XD jag vet vart ditt garage står så nu får du skynda dig så ja inte går in å tar bilder sj på bygget
JOBBA!!!
Haha aa jag vet.. Men när jag inte är i garaget så jobbar jag med projektet på andra sätt Nu är ekonomin på lågnivån och när lönen kommer och julen är över så blir det mkt bygga! Idag så är alla i Crewet i sälen så jag & Elin ska ut och bygga om lite i garaget och fixa och dona inför öppet hus.
okej ja de ser ja fram imot kommer bli ul att se bygget irl igen..
Fredrik, Jag & Niklas var ut till garaget idag, då Fredrik fått lite förtidig julklapp av sin flickvän? Så kunde vi jobba lite med bilen, Vart mest Fredrik som jobbade då Niklas höll på med sin 240 och jag är genom förkyld, men jag ställde upp som moraliskt stöd.
Här kommer lite bilder iaf vad som hans med under den tiden jag orkade vara kvar, Fredrik kanske gjorde lite mer?
Fredrik har börjat bredda ena sidan Kommer bli bra det där börjar bli bra form feeeeet! sidan som inte blivit breddad än
hela bilen ser kanon bra ut, förutom den nybyggda bakspoilern, snälla gör om den bilen såg ut att bli såååå tok fet, men den bakspoilern förstör verkligen hela helhetsutrycket på bilen
de kommer nog bli kanon de här, även stöten bak, btw glasfibra du bara direkt på frigoliten? och bygger vidare där ifrån? är så sjukt gröön på det där så vet ju inte hur man gör, än
Okej, ja jag håller tummarna ser bara så fyrkantig ut:P men kanske blir bra i slutänden hoppas det iaf, för resten av bilen e snor cool
DDESIGN skrev:
Aha okej! ja, fyrkantig har den känts men vi har rundat av alla hörn och försöker forma hörnen o.s.v efter bredningen. Mittenhålet är fyrkantigt tack vare att designen på diffusorn kommer passa in där!
antog att du skulle ha en diffuser för du hade en pappmall på de långt tidigare i din tråd hehe =P
_MichA_ skrev:
de kommer nog bli kanon de här, även stöten bak, btw glasfibra du bara direkt på frigoliten? och bygger vidare där ifrån? är så sjukt gröön på det där så vet ju inte hur man gör, än
// MichA
DDESIGN skrev:
Tack Micha! Nej! Frigoliten mår inge bra av polyestret så stöten är inklädd i alu-folie. Men! Enbart frigoliten är inklätt så att det släpper från plasten sen. Org.stöten ska plastas rakt på för att den ska ju sitta kvar på den nya delen
ne antog nästan de, för den borde smällt ju hehe så river man bort frigoliten sen då? fan va n00b jag känner mig nu, haha
Okej, ja jag håller tummarna ser bara så fyrkantig ut:P men kanske blir bra i slutänden hoppas det iaf, för resten av bilen e snor cool
DDESIGN skrev:
Aha okej! ja, fyrkantig har den känts men vi har rundat av alla hörn och försöker forma hörnen o.s.v efter bredningen. Mittenhålet är fyrkantigt tack vare att designen på diffusorn kommer passa in där!
antog att du skulle ha en diffuser för du hade en pappmall på de långt tidigare i din tråd hehe =P
_MichA_ skrev:
// MichA
DDESIGN skrev:
Tack Micha! Nej! Frigoliten mår inge bra av polyestret så stöten är inklädd i alu-folie. Men! Enbart frigoliten är inklätt så att det släpper från plasten sen. Org.stöten ska plastas rakt på för att den ska ju sitta kvar på den nya delen
ne antog nästan de, för den borde smällt ju hehe så river man bort frigoliten sen då? fan va n00b jag känner mig nu, haha
Du kan bränna bort den, gröpa bort den. Ja! så länge man får bort frigoliten på något sett bränna bort är väll det sättet som borde gå snabbast, rätta mig om jag har fel nu Fredrik Stöten ser ut att bli riktigt bra nu när du fick på plast på den.