2135
Sök

.

563 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
dancar skrev:
Tja har skummat igenom tråden lite lätt. Den blir inte rolig 4 månader efter att du lackat den,men det hoppas jag någon talat om för dig.
/ Daniel

Nej, precis! Det kommer sjunka men för att undvika det så mkt det går så kommer bilen att få härda lite extra i en lackbox så får vi fröhoppningsvis spacklet att röra på sig då istället..

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

793 Inlägg
22 december 2008
Ojoj, du kommer få stressa en del tror jag om du ska hinna klart 100% till elmia smile Men det kommer bli bra dethär!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

337 Inlägg
22 december 2008
Inte haft så mkt att göra idag på jobbet, så jag plöjde igenom hela tråden!
Vilken Kanonjobb du gör! smile Roligt med en flickvän som hjälper till också! big_smile

563 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
Nu har jag tänkt en massa och haft många sömnlösa nätter då jag bestämt att inte medverka på årets Elmia. Varför? Jo, Ekonomin håller inte i sig till slutet och pressen på att bli klar är nästintill omöjlig.
Jag är jätteledsen över detta men tänker inte offra mitt liv för detta. Visst, Elmia är höjdpunkten i bilsverige men, nu kommer ett par bilar hinnas med att byggas till sommarn också. En e46 ska få en ny schysst bakluckeinstallation och en ännu hemlig bil "KANSKE" kommer att bli brutal till sommaren.

Hoppas ni läsare och trogna prenumeranter på denna tråd förstår!

MEN! Bygget kommer att fortsätta precis som vanligt och inga planer är i princip ändrade.
Dock - MER TID = EXTREMARE!

Ha en bra kväll Garaget!
Mvh Fredrik
DDesign

Montör
34 Inlägg
22 december 2008
DDESIGN skrev:
Nu har jag tänkt en massa och haft många sömnlösa nätter då jag bestämt att inte medverka på årets Elmia. Varför? Jo, Ekonomin håller inte i sig till slutet och pressen på att bli klar är nästintill omöjlig.
Jag är jätteledsen över detta men tänker inte offra mitt liv för detta. Visst, Elmia är höjdpunkten i bilsverige men, nu kommer ett par bilar hinnas med att byggas till sommarn också. En e46 ska få en ny schysst bakluckeinstallation och en ännu hemlig bil "KANSKE" kommer att bli brutal till sommaren.

Hoppas ni läsare och trogna prenumeranter på denna tråd förstår!

MEN! Bygget kommer att fortsätta precis som vanligt och inga planer är i princip ändrade.
Dock - MER TID = EXTREMARE!

Ha en bra kväll Garaget!
Mvh Fredrik
DDesign

Förstår dig fullt ut, men du ska veta att jag finns i garaget wink

620 Inlägg
22 december 2008
fett tråkit du... men som du säger ingen ide att offra liv och lem... GLHF

R1 driver!
5 128 Inlägg
22 december 2008
Synd på Elmia, men bättre att ta det lite lugnare och hinna få allt gjort som man verkligen vill ha det istället för att stressa ihop allt i slutändan! Hoppas på en fortsatt lyckad fortsättning smile

744 Inlägg
22 december 2008
lycka till endå  lär väll se dig i ö-o trakten när den är klar

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
22 december 2008
använd metallspackel, bästa någonsinn, mest tålbara, big_smile, och se till att inte mesa med sprutspacklet, och ta bort aööt sprey, annars reser färgen sej, mvh
/ twins bil och plåt

403 Inlägg
23 december 2008
GSI_TIC skrev:
hela bilen ser kanon bra ut, förutom den nybyggda bakspoilern, snälla gör om den tongue bilen såg ut att bli såååå tok fet, men den bakspoilern förstör verkligen hela helhetsutrycket på bilen

Mvh

NEJ  Behåll den jag Älskar den   (Y)
Grymt jobb du gör.

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

563 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Det är kul och höra vad ni tycker och tänker!
Skönt att känna att ni förstår.
Nu när det blir många lediga dagar så kommer utvecklingen av bilen att gå framåt!
Mvh Fredrik
DDesign

563 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
SchumiSRM skrev:
Ja jösses, det var länge sen man fastnade så i en tråd smile  Plöjde genom varenda inlägg nu på morgonen och ruskigt kul att se utvecklingen av både dig och bil, måste kännas bra med en så duktig flickvän och polare som sliter också. Kommer lätt och kollar in i garaget om du kör öppet hus, åker väl förmodligen med camaro_Z28 som vanligt skulle jag tro wink

Ska bli kul att se fortsättningen!!!

Fan vad kul att höra!!
Hoppas den fortsätter hålla spänningen uppe..
Det kommer att bli öppet hus men vilket datum är inte bestämt,, Mer info kommer!

3 650 Inlägg
23 december 2008
Nice projekt, baken blev riktigt fet, men nu måste ju fronten bli ännu fetare! glhf
Senast redigerat av Kesler (23 december 2008)

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
23 december 2008
Kanske fult att fråga här men jag har ett fjäderbensstag hemma som jag hittade helt nytt för motorrummet fram.
Är ett thrust/greddy.
Du råkar inte va sugen innan jag sätter det på annons...?

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

563 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
Hallå Garaget!

Ville bara säga GOD JUL smile

Hoppas alla får en trevlig julafton med en massa fina julklappar!

Mvh. DDesign

595 Inlägg
23 december 2008
Förstår ditt beslut om elmia, de går trots allt fort fram till påsk, och de tar LÅÅÅNG tid att bygga ett värsting bygge, och man vill ju gärna göra det seriöst, inte stressa samman ngt bara sådär.... synd att de är såpass långt till Ö-bro hade gärna kikat in på öppet hus ju, men följer utvecklingen via G.org istället..

K33p 1T UP smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=99492 <--- Mitt Honda bygge
http://www.tuningshop.se <- Hjälper mig kitta upp för säsong 2009

812 Inlägg
23 december 2008
va ju tråkigt att de inte blir nå elmia hmm men som du skrev den blir ju extremare om du får lite mer tid på dig wink   god jul föresten..

mvh

man lever bara en gång..

427 Inlägg
25 december 2008
Härligt jobbat! Kul att se mycket updates när man är borta en längre tid. God jul!

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!

563 Inlägg
26 december 2008
Trådstartare
_MichA_ skrev:
Förstår ditt beslut om elmia, de går trots allt fort fram till påsk, och de tar LÅÅÅNG tid att bygga ett värsting bygge, och man vill ju gärna göra det seriöst, inte stressa samman ngt bara sådär.... synd att de är såpass långt till Ö-bro hade gärna kikat in på öppet hus ju, men följer utvecklingen via G.org istället..

K33p 1T UP smile

Skönt att höra Micha! Gör det!

pimpad740 skrev:
va ju tråkigt att de inte blir nå elmia hmm men som du skrev den blir ju extremare om du får lite mer tid på dig wink   god jul föresten..

mvh

Detsamma Mårten smile

Lifeabuser skrev:
Härligt jobbat! Kul att se mycket updates när man är borta en längre tid. God jul!

Hehe Tack detsamma!

TwinsBilOchPlat skrev:
riktigt finte arbete med bakspoilern big_smile

Tack så jättemkt!

Sök