DDESIGN skrev:
Woodpecker skrev:
Tja woody här klart man dyker upp när du har öppet hus!!! Måste ju snacka lite skit......
Och behöver du nya bromsrör kom ner till jobbet så kan vi ju fixa fram dem, hehe det vet du och är det något annat du behöver hör av dig, jag kan nog hjälpa till med något.
Ha de gött
Mvh Woody
OKej vad kul!

Skönt o höra att du fixar!
-Lego- skrev:
För fasen det tog mig nästan 1 timma att läsa denna dumma tråd som tog mig bort till drömmarnas värld på jobbet, chefen ser jag långt borta komma springandes med baseball träet men vill inte vakna ur denna härliga drömtråd. Satan vad läcker Honda... Kan ju bara säga keep it up och nu räknar jag med att du ska ner till Elmia med bilen så man får uppleva den live tillsammans med 8 andra bilar,,,,

Ha en underbar bygg helg!!!
Tack så jättemkt! Hade jag gett ut ett pris för bästa kommentar hade du fått den!
Får väl skicka in en anmälning till Elmia, Så får vi se.. Tror det är svårt för mig att komma in då det känns som dom väljer "kända" byggare först...
k1mpah skrev:
blir det garaget hela helgen? eller ska du med ut på lördag? ska ju firas att jag fyller på söndag

Hej du!! Jo jag hänger på! Hörde att det kanske blir hojklubben? Men nånting blir det väl i garaget eftersom Lennie ville få sin bil lackfärdig!
I can have a word if you want .........................

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010