7318
Sök

Heltidsjobb erbjudes hos Telenor

1 393 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Jag skrev för ett tag sedan när Telenor Xpress rekryterade folk

Jag har nu fått veta att det finns ytterligare ett antal heltidstjänster lediga.
Här expanderas det! 

Så är du intresserad av ett grymt roligt jobb där man träffar mycket folk och kan tjäna grymma pengar så skriv ett mail till mig med ditt namn, ålder och dina kontaktuppgifter, så vidarebefodrar jag det till den rekryteringsansvariga på Telenor.
De kommer omgående att kontakta dig. Alla dina frågor besvarar de.

Är du inte intresserad, håll inte på och skriv/förstör här i tråden.

ALLA frågor besvaras i mail.

Förövrigt så tjänar de flesta på Xpress grymt bra pengar. Man lär sig och då drar man in kulor.

Skynda dig! Det finns inte hur många platser som helst!

Mvh

CEO @ Bimmers Of Sweden

2 079 Inlägg
29 januari 2008
tror inte man får göra sån här reklam på forumet, men är inte säker

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 703 Inlägg
29 januari 2008
"grymt roligt jobb där man träffar mycket folk och kan tjäna grymma pengar"

Visst visst wink

Är det inte sådana representanter som får stå och vara påflugna och allmänt jobbiga utanför butiker bla.?

1 393 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Misstänkte att det trots att jag skrev: "Är du inte intresserad, håll inte på och skriv/förstör här i tråden."

Men sånt får man nog räkna med på ett så här stort forum.

Du som är intresserad, maila mig. Platserna är få.

Mvh

CEO @ Bimmers Of Sweden

1 703 Inlägg
29 januari 2008
P996 skrev:
Misstänkte att det trots att jag skrev: "Är du inte intresserad, håll inte på och skriv/förstör här i tråden."

Men sånt får man nog räkna med på ett så här stort forum.

Du som är intresserad, maila mig. Platserna är få.

Mvh

Vill du inte att nån ska skriva i en tråd på ett publikt forum får du väl låsa tråden direkt?

1 393 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
Jo, givetvis får folk skriva när det är ett öppet forum. Men tanken var/är att den som är intresserad av ett heltidsjobb skriver ett mail till mig på: mrporsche@gasamk.se

Är man inte intresserad och mest vill skriva av sig för att man har fördomar eller nåt så bad jag bara att man inte behöver det utan kan hålla det för sig själv. smile

Att det finns grymma pengar att tjäna kan jag personligen intyga.

Men som jag skrivit, allt besvaras i mail. Dem lägger jag min tid på, inte på de som inte är intresserade och som bara vill lacka ned.

So, over and out om detta.

Mvh

CEO @ Bimmers Of Sweden

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 januari 2008
Rent skitjobb... Håll dej till arbetsförmedlingens hemsida..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Muttley
29 januari 2008
för de första tycker jag att vill telenor har folk överhuvudtaget så finns ju faktiskt arbetsförmedlingen. 

sen så är de ju rena slavjobbet, man säljer väl ändå på proviision och måste vara riktigt duktig.

Sök