4728
Sök

Hur kopplar man in 3 steg i bilen?

1 131 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#1
Hur kopplar man om man ska ha 3 slutsteg i bilen?
På stereon finns det uttag för 2/par lågnivåkablar

Eller ska man koppla ihop stegen med varandra?


1 050 Inlägg
29 januari 2008
#2
Du skaffar ett "externt delningsfilter" med möjlighet att koppla ihop tre olika steg, då ställer du även in delningsfrekvenserna individuellt för varje steg. big_smile

Här finns ett för 200.- http://www.blocket.se/vi/14582040.htm?ca=14_s
Senast redigerat av E-30 (29 januari 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1 131 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
#3
E-30 skrev:
Du skaffar ett "externt delningsfilter" med möjlighet att koppla ihop tre olika steg, då ställer du även in delningsfrekvenserna individuellt för varje steg. big_smile

A ok! tack smile vart får man tag i ett sådant? pris på ett sånt? olika märken isf vilket ska man välja?


1 050 Inlägg
29 januari 2008
#4
Rigg0 skrev:
E-30 skrev:
Du skaffar ett "externt delningsfilter" med möjlighet att koppla ihop tre olika steg, då ställer du även in delningsfrekvenserna individuellt för varje steg. big_smile

A ok! tack smile vart får man tag i ett sådant? pris på ett sånt? olika märken isf vilket ska man välja?

http://www.blocket.se/vi/14582040.htm?ca=14_s

Alla sätt är bra...utom de dåliga.


Sök