Tänkte jag skulle sätta på kjolar på min golf 2.. Nån som har bra tips på hur man fäster fast dem bäst? Skruvar eller nitar i hjulhusen är ju självklart, men på trösklarna? så man inte får en stor fet glipa mellan kjolarna och trösklarna? ska bli så snyggt och seriöst som möjligt...
Vet inte vart min är köpt faktiskt, tror jag fick den via jobbet. Jag kör den plus nitar i stänkskyddet på mina sidokjolar, funkar utmärkt.. men beror lite på hur stor yta man har som kan fästas
Jag har lite samma dilemma, men jag vet att jag skall limma med sikaflex, svart sådant.
Men hur i hela friden skall jag få den mot karossen hela vägen? Går ju inte direkt att tvinna då det inte går att fästa tvinnarna.
JAg brukar sätta med sånna quickgrip handtag som klämmer dit dom! Eller kleta på pl 400 el liknade sen limma ett par punkter med limpistol för det fäster ju ganska omgående....
saken me dessa är om sidokjolen inte e helt rak (vilket förkommer rätt ofta när de gäller glasfiber kjolar) så funkar inte dessa.. tro mig ja har testat
saken me dessa är om sidokjolen inte e helt rak (vilket förkommer rätt ofta när de gäller glasfiber kjolar) så funkar inte dessa.. tro mig ja har testat
Om man lägger något mellan klämman och kjolen då? Fan tyckte den såg ut som en bra grej!
Vad är det som inte funkar?
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker. www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!