Hej. Jag undrar om det är nån skilnad på en 1din och en dubbelDin spelare i anslutningar?
Finns det någon som satt in den i en äldre Volvo där ute?
Jag har en 940 och undrar om det är svårt & värt att sätta in en DubbelDin i den?
///Clasén
antar att du menar en dubbelDIN dvd spelare ? tror det är samma kontakter på dom flesta, annars är det enkelt att koppla in endå då allt står i boken o på kablarna..
svårt ska det väl inte vara.. men om det är värt det ? nej det tycker jag inte,, satsa på en riktigt cd istället tycker jag
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Okej. Blir nog en varnlig då. Nått tipps på en bra runt 1500 - 2000 kr ???
Är det svårt att få ett projektbygge med nått företag?
du menar om de e svårt att få spons??
först måste du bygga nåt grymt å visa a du kan.. vet att BRL (som sponsrar mig) får säkert 50 mail i veckan om just sponsring.. å kan säga att dom sponsrar inte allt för många.