7539
Sök

nu kommer ljuset och glädjen tillbaka :)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
Måste bara skriva av mig men vad skönt det är när man går hem från jobbet och det inte är bäcksvart ute.

Först i söndags var det kanonväder och solen lös hela dan och det var nästan dendär fina känslan när våren kommer och man tar en tur med bilen och det dammar som inihelv...

Så skönt när vinterdeprisionen försvinner och det blir torrt på backen och ljusa kvällar smile

Enjoy Våren/Summer 08 smile

2 283 Inlägg
30 januari 2008
Kan verkligen hålla med!

Humöret börjar bli bättre nu big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

Yrkesförare
1 073 Inlägg
30 januari 2008
Ja nu är det fan dax för vår snart, hoppas den blir tidig. Trött på vintern med kyla och snöskit.
Nä fram för soliga dagar, snygga bilar och lätta kläder smile

Low is a lifestyle
956 Inlägg
30 januari 2008
SÅ jävla gött. vet ju va som väntar med. Sommardäck och en massa snygga bilar big_smile

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Whitetrash
589 Inlägg
30 januari 2008
Det ska inte va vår i Januari..

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
jag har inget emot om våren kommer tidigt i år wink

Smålänning
7 887 Inlägg
30 januari 2008
JAg väntar på snön fortfaronde hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
30 januari 2008
ja, vart fan e snön? har inte sett så mkt av den iår.. så tar en tripp till värmland i mån å hoppas på att se lite iaf smile våren kan få komma lagom till elmia!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

DFFL
9 020 Inlägg
30 januari 2008
twin_cam skrev:

Samma här, vi i skåne lär väl få uthärda ett litet snöfall som rubriceras som SNÖSTORM 2000 XL och orsakar tusentals olyckor på 20 minuter.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 506 Inlägg
30 januari 2008
Snön har inte kommit här än, Har bara vart mörkt o trisst.
Längtar värkligen till ljusare tider, och när man hör fåglarna kvittra
på morgonen. När man kan sitta i soffan med öppen altan dörr och
kolla på MotoGP.

Fy satan va gött det ska bli att åka me ruterna nere igen, Ta en liten
road tripp till varberg å käka en glass på torget smile

Kan du andas kan du dö.

Med.lem
3 759 Inlägg
30 januari 2008
Körde nyss hem från J_Rudin med hans opel gte... det spann 1,2,3 och 4:an.. och SÅ jävla vass är den inte egntligen..
Hatar att bo på landet, alltid mycket kallare här än inne i stan (Örebro) hmm

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
31 januari 2008
Här skiner solen och man hör fågelkvitter cool

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

saabtok
1 306 Inlägg
31 januari 2008
ja de är gött väder och härliga tider nu ....fast de är en -8 ute nu

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Smålänning
7 887 Inlägg
31 januari 2008
FireTraXX skrev:
twin_cam skrev:

Samma här, vi i skåne lär väl få uthärda ett litet snöfall som rubriceras som SNÖSTORM 2000 XL och orsakar tusentals olyckor på 20 minuter.

Vi kommer inte få nån snö alls bara för att jag köpte nya dubbdäck i december...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

fotointresserad
2 307 Inlägg
31 januari 2008
Skönt när solen är framme och ger en liten försmak av våren.. men misstänker att det kommer komma ännu mer snö ändå, typ ett försenat snöfall eller nåt.. men man kan ju alltid hålla tummarna för att det uteblir big_smile

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
31 januari 2008
fan va mysigt att solen tittar fram idag tongue vill fan inte ha mer snö.. kanske lite halka bara så man kan leka lite men sen så får de räcka..

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Pirat
426 Inlägg
31 januari 2008
Ja nu trodde man att våren var kommen så igår så händer det som inte får hända, snöstorm hela dagen och de blir inte bättre av att det är flera minus idag så nu ligger det ett vitt täcke över Gävle och i byarna runtomkring, trökigt trökigt.

Sök