3366
Sök

Tips på bra bas och slutsteg för max 2000kr?

6 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
#1
Tjena. Behöver tips på slutsteg och bas för sammanlagt 2000kr men helst för mindre. Länka gärna till nätbutiker osv.

Säg gärna vad ni tycker om mitt förslag också:

Slutsteg: Tryck på länken sen på RAVELAND XCA 700

http://www.conrad.se/?ref=googleadw& … 80_0307010

Bas: Tryck på länken sen på REFLEXION RED CONE 1000

http://www.conrad.se/?ref=googleadw& … 80_0307010


MVH jimmy


RM-operatör
667 Inlägg
31 januari 2008
#2
Gå in på www.brl.se , sen klickar du på "Bilbasar" sen "Baspaket" och så går du till sidan 2, det paketet är finfint=)


120 Inlägg
31 januari 2008
#3
här har du ett riktigt bra paket, polaren köpte ett sådant och det lirade jäkligt bra för dem pengarna!
http://www.bilradiohuset.se/sv/article/ … 2_baspaket

Toyaddict
241 Inlägg
31 januari 2008
#4
www.stylingbutiken.se Har ju billiga grejjer. Köpte baslåda (2x10") och fyrkanals 600w steg av dom för 2 år sen. Det gick på ca 1400 tillsammans och funkar klockrent fortfarande smile Tyvärr har dom inte kvar dom men dom har andra billiga baspaket..

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

1 058 Inlägg
31 januari 2008
#5
vad ska du ha det i för bil??

PoLoud =D

6 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
#6
vw_performance skrev:
vad ska du ha det i för bil??

Ska ha det i en Peugeot 405 Le Mans -94



Sök