3313
Sök

Låda till 2x jbl p1220e basar som ska sitta i en audi 100 avant (c4) -93

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
#1
tja   nu har jag spelat nog med lådan jag har så jag fundera på att bygga en lådasom spelar  bra i  min bil  lådan som jag har just nu är 127 liter med 2 st " basportar  har spelat med basarna rätt väg å nu spelar jag  dom med magneterna utåt å de  spelar bättre så jag tror att jag måste ha mer än 130 liter till dom ?  de är 2 st Jbl p1220e , power series 1600 watt, 400 rms  och dem drivs av ett sinuslive sl a-1500.



nån som har nå hum  om  låd storleken som spelar "bäst"  i bilen
Senast redigerat av christofer_k (5 februari 2008)

Beredare
561 Inlägg
1 februari 2008
#2
Jag har en till salu.. tongue En som du kan montera i reservhjulet bak... Kolla mitt galleri så ser du den... smile

Mvh Jonas

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
2 februari 2008
Trådstartare
#3
heh de var ju  till en  10" har 2 st 12or;P

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
#4
nån som har sånna basar?

16 197 Inlägg
5 februari 2008
#5
christofer_k skrev:
tja   nu har jag spelat nog med lådan jag har så jag fundera på att bygga en lådasom spelar  bra i  min bil  lådan som jag har just nu är 127 liter med 2 st " basportar  har spelat med basarna rätt väg å nu spelar jag  dom med magneterna utåt å de  spelar bättre så jag tror att jag måste ha mer än 130 liter till dom ?  de är 2 st Jbl p1220e , power series 1600 watt, 400 rms  och dem drivs av ett sinuslive sl a-1500.



nån som har nå hum  om  låd storleken som spelar "bäst"  i bilen

va för bil å va för musik??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
#6
bil har jag skrivit en audi  avant (kombi) -93 (c4) typ hip hop  m.m  rock   nästan allt men  när jag spelar högt så  är de hip hop







fick mail från brl å dom skrev:

Om det är P1220E basarn adu har så ska dom ha en volym på 70 liter portadlåda.
Med två 10cm rör som är 56cm långa.
Så du har säkert för korta rör, och en för stor låda.
Senast redigerat av christofer_k (5 februari 2008)


Sök