31 januari 2008
Trådstartare
tja nu har jag spelat nog med lådan jag har så jag fundera på att bygga en lådasom spelar bra i min bil lådan som jag har just nu är 127 liter med 2 st " basportar har spelat med basarna rätt väg å nu spelar jag dom med magneterna utåt å de spelar bättre så jag tror att jag måste ha mer än 130 liter till dom ? de är 2 st Jbl p1220e , power series 1600 watt, 400 rms och dem drivs av ett sinuslive sl a-1500.
nån som har nå hum om låd storleken som spelar "bäst" i bilen
Senast redigerat av christofer_k (5 februari 2008)