2 februari 2008
Trådstartare
Hej, jag har köpt en gas 123pro bas "12
Basen är på 1000w med dubbla talspolar.
Just nu har jag ett gas steg, två kanaligt på 2 x 100w.
tycker att det kanske behövs lite mer kräm, så jag undra om någon
kan rekommendera ett bra steg till en billig peng?
MVH