3150
Sök

Äkta eller fake vill veta!

30 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
hej som det låter kan inte bestämma mig då jag ska köpa ett kit till bilen hitta dena site

http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Pors … xster.html

måste va förtroligt för att va sant eller ?
vet inte om man ska beställa 1 del för att testa.....

Behöver goda Råd...

4 571 Inlägg
3 februari 2008
Hemsidan såg ju riktigt "b" ut så jag hade nog dragit mig för att handla av dem.

1 050 Inlägg
3 februari 2008
Gorbys skrev:
hej som det låter kan inte bestämma mig då jag ska köpa ett kit till bilen hitta dena site

http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Pors … xster.html

måste va förtroligt för att va sant eller ?
vet inte om man ska beställa 1 del för att testa.....

Behöver goda Råd...

Vad det gäller äktheten, så framgår det ju tydligt av annonsen att det ej är originaldelar. Delarna är gjutna så att "vem som helst" skall kunna fila till passformen så de passar. Moms ingår i angivna priser.
Dessutom skickar de till samtliga länder inom EU. big_smile

Frakten till Sverige kostar 45 Pund, oavsett om du beställer en del, eller ett helt komplett kit.
Senast redigerat av E-30 (3 februari 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

30 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
en fråga till även om frakten till sverige kostar 45 pund.... till kommer tullskatt o så?

wondering smile

2 655 Inlägg
3 februari 2008
Nej eftersom England är med i EU så är det tullfritt, skatten betalas i det land du köper grejerna.. Riktigt smidigt..

1 050 Inlägg
3 februari 2008
Gorbys skrev:
en fråga till även om frakten till sverige kostar 45 pund.... till kommer tullskatt o så?

wondering smile

All import inom Europa är tullfri. Enda undantaget är om säljaren i England exporterar till Sverige för över 25000:- per år, då måste han tillämpa Svensk moms 25%
Så det innebär att du i västa fall blir debiterad mellanskillnaden mellan WAT och den Svenska momsen.
Inga stora summor. big_smile

1 050 Inlägg
3 februari 2008
Mysko, jag var inne och "provköpte" hela kittet, då kostade frakten endast 5 Pund. Man kanske får rabatt när man köper rubbet.

(DS) Porsche Boxster ‘Zenith’ Full Bodykit. Includes : Front spoiler, Rear bumper skirt and Side skirts.   299.95 299.95

--------------------------------------------------------------------------------

All prices are in UK pounds Subtotal 299.95
Shipping 5.00 big_smilebig_smilebig_smile

--------------------------------------------------------------------------------

TOTAL 304.95 

Tror Pundet står i ca 15:-SEK = 305x15 = 4,575:-SEK.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
3 februari 2008
304.95 GBP = 3,813.43 SEK

1.00 GBP = 12.5051 SEK

Ca 12½ krona per pund alltså.

www.xe.com/ucc/sv

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 050 Inlägg
3 februari 2008
TBOC_Razor skrev:
304.95 GBP = 3,813.43 SEK

1.00 GBP = 12.5051 SEK

Ca 12½ krona per pund alltså.

www.xe.com/ucc/sv

När man betalar via Mastercard eller annat bankkort, så ser banken alltid till att plocka till sig lite extra.
Står tex: Dollarn i 6.32:- så debiterar banken mig 7:- Samma sak med Pundet räkna du med minst 13:-

Sök