evilaudio skrev:
sockerbitar har man i kaffet.. dom har inget i en bil å göra.. kör kabelskor elle löd.. va e de för bil?
Håller helt med. Har själv fått rensa min bil på rostiga sockerbitar från tidigare ägare.
Du skriver inte om det är kablarna på stereon eller i bilen som e klippta... är stereon orörd så har du ju en isokontakt på den, köp då en motsvarande som ska sitta i bilen o koppla in i den. har bilen en isokontakt men stereon e klippt så köp stereodelen av en isokontakt o sätt dit. om varkan stereon eller bil har iso så köp såna kontakter till både bil o stereo eftersom det starkt underlättar ett eventuellt framtida stereobyte. Såna finns att köpa på exempelvis biltema
Den som spar han har, fast inte lika roligt...