TheFinnishFlash skrev:
Kornz skrev:
Köpte en sån låda med dubbla 10" i 2 ohms utförandet, fick det installerat igår kväll och jäklar vad det poppade på. Är hel nöjd med den lådan.
Jaså ?

vad använder du dig av för steg då ?
kör med ett dls ca12 steg som ger 400wrms i 2ohm. behövde inte ens köra upp gainen speciellt för att det skulle dunka :p
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.