det är ditt famsystem och din egen vilja som sätter dina delningar..i vissa maskiner kan olika inställningar sparas, och så har även min. När jag glider rundor har jag basen avstängd och har gjort så här. 6orna lirar då mellan 31 och 160 hz och vid tävling ca 80-160hz. 4orna lirar alltid mellan 200-3000(ca) och sen då diskanterna uppåt. basen lirade mellan 100hz till 40hz vid tävling och när jagmot förmodan hade den igång rent allmänt mellan 60 ochneråt. men det är som sagt din egen smak och stil på hur du vill lira.
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)