180 liter netto med 3 st 30cm långa 6" rör. Sen får du väl finjustera portlängden kan jag tänka mig. Men den lådan blir nog ganska peakad tror jag, vet inte hur den låter till musik.
Skämt åsido, RE ska släppas ner djuuupt, helst runt 35, gärna 30 Kör SE15 i forden och den smiskar på som fasiken både till 50Cent och Nightwish utan att bli slapp när dubbelkaggarna börjar sjunga.