6 februari 2008
Trådstartare
Försökte kopla in kablabarna på lila och brun/vita men då sköt säkrinen på en gång. Men frågan är...larm enheten (Thor) har flera strömkablar, dels till till själva larm enheten och dels till centrallåsstyrningen. Undrar om man ska koppla ur strömkabel till c låset och bara köra på strömen till till larmenheten. Sen en annan sak. Enligt elschemat jag fick med larmet så ska jag koppla minus (-) kablarna till batteriet, nu har jag bara jordat det i en metalldel i chassit, bara tills allt är framdraget å klart kan det ha någon inverkan? Enheten verkar juh funka en då så sätt.
Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer