2263
Sök

Vilka Fälgar ??

168 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Kolla bilderna på min sida...vilka fälgar är shysstast? båda är 15 tum.  TACKSAM för visat intresse!

Kalaskillen
246 Inlägg
4 februari 2008
Tror nog de andra som INTE sitter på nu är snyggare! gör att fälgarna ser större ut.

Men jag skulle sålt alla fälgar och satsa på något större, de blir så mycket finare smile

PS. Schyssta navisar cool

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

15 Inlägg
4 februari 2008
Jag hade nog valt dom som inte sitter på i dagsläget smile

1 050 Inlägg
4 februari 2008
En sådan "Brallis" big_smile ska väl ej åka omkring med fula gubbfälgar från 80 talet.
Blinka lite med ögonen & fixa till ett par schyssta 17"are med lite lagom bred fälgkant.
Rätt hjul gör 90% av bilens utseende..big_smile

Lika viktigt som att ha Schyssta rattar..hmm
Senast redigerat av E-30 (4 februari 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

huh?
10 427 Inlägg
4 februari 2008
MMMicke skrev:
Jag hade nog valt dom som inte sitter på i dagsläget smile

Tvärtom här! mad Försök fixa fram några kåpor över naven bara. Lite för mycket rallystuk annars cool
Senast redigerat av steifan (4 februari 2008)

7 Inlägg
9 februari 2008
Om du inte vill ha större så hade jag satsat på de som inte sitter på, ger en större illusion genom att ekrarna går ända ut till fälgkanten smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
9 februari 2008
Ingen av dem. Men om det enbart är dem som gäller så kör på dem som inte sitter på.

1 050 Inlägg
9 februari 2008
Varför inte sälja alla dessa halvtrista fälgar, för att istället köpa en komplett sats med 17"are.
En sjuttontummare kostar ej mkt idag...big_smile

Jag sålde tidigare iväg mina helfräscha 17" TSW med knappt halvslitna däck, fick bara: 3,995:-
Släng ut enn annons på Blocket med dina fälgar, då får du in kulor till de nya 17" arna big_smile
NO PROBLEMAS!!

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Sök