Hur länge har ni sovit som längst?

Pikey
5 februari 2008 · 2 283 Inlägg

15 timmar tror jag men då var jag jävligt trött, sover ungefär 7 timmar varjedag fastän man gjort saker dagen innan.

Sova kan man fan göra när man är död.

R.I.P. Michael Jackson!
OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 februari 2008 · 3 804 Inlägg

Längsta jag sovit är 26timmar (hade varit vaken 52timmar) och senast jag gått upp är väl 01,00 på natten.. eller de kanske räknas som tidigast? ;P  jag går upp mellan 16,00-23,00 var dag..


Bmw osv..
Breexiz
5 februari 2008 · 341 Inlägg

John87 skrev:

Breexiz skrev:
24 h.. Jag tog väl igen för de 24 h jag var uppe :-P haha!

Så du sover lika länge som du är vaken?
Vilka tråkiga dagar du måste ha tongue

Nej, det var bara 1 gång jag gjorde det :-)

Drive it like you stole it
Camitz
5 februari 2008 · 646 Inlägg

cirka 22 timmar smile

CharlieW
5 februari 2008 · 227 Inlägg

Hmm... vart utringd på snökörning 4 på morgon kom hem halv 9 på morgonen efter och sov till 5 på morgonen efter de sen vart jag utringd vid 6 igen... somnade väl runt 9 säger vi då blir de 19 timmar och jag tror att de är det längsta, klarar fan inte av att sova längre...

hehe ingen som såg att jag räkna lite fel...

Senast redigerat av AudiS2 (6 februari 2008)

VVS:are Våga Vägra Saab ;)
MarcusL #2573
5 februari 2008 · 1 489 Inlägg

Över 30h nån gång wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
twin_cam Smålänning
5 februari 2008 · 7 877 Inlägg

11h... brukar bli 6 - 8 annars... Blunda får man nog göra tids nog...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Aerodynamik ...
5 februari 2008 · 7 120 Inlägg

twin_cam skrev:
11h... brukar bli 6 - 8 annars... Blunda får man nog göra tids nog...

Håller med där wink

BBAD Utbildad hobbymekare
5 februari 2008 · 1 125 Inlägg

hade sorkfeber å ja sov i nästan 2 dygn då, över 40grader i feber

inte roligt kan ja säga

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Frosted
5 februari 2008 · 1 878 Inlägg

jadu, nu får jag tänka efter? jag sover alltid på jobbet. nädå. men mitt rekord ligger runt 1½dag. men det var efter 5dagar utan någon sömn överhuvvettaget. numera sover jag nog bara 5-6timmar/natt. innan man ska jobba igen.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
ghost_boy83 CREW
5 februari 2008 · 2 594 Inlägg

BBAD skrev:
hade sorkfeber å ja sov i nästan 2 dygn då, över 40grader i feber

inte roligt kan ja säga

nä vet hadde skiten förra sommaren har alldrig vart så dålig fick det när jag höll på i gammalt hö
låg å sov hela dagarna

Liner
5 februari 2008 · 583 Inlägg

nånstans runt 20 timmar är vardagsmat för mig... är en trött person. Men de är nu jag kan se de framför mig att nån som legat 20 år i koma ska komma fram och snacka...

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Liner
5 februari 2008 · 583 Inlägg

ewrs skrev:

Team-Adolfsson skrev:
sov i 56 tim efter 50 tim lanande framför datan och ca 4 plattor red bull och en platta jolt cola samt en jävla massa pizza neutral

4 plattor red bull och en platta jolt på 50 timmar? Du drack alltså en burk var 20:e minut och kunde samtidigt äta pizza? Och din kropp klarade av den mängden? Är inte rekommenderat maxintag typ 4 red bull för att biverkningar som hjärtsvikt och annat finns? roll

Jo... och en platta jolt innehåller ungefär 2,4 gram rent koffein. En normal människa kan inte ta ett intag på över 2 gram rent koffein innom 24 timmar utan att svimma. och av alla red bull han har druckigt också så lär han ha haft ett intag på säkert 5-6 gram rent koffein. Så egentligen sov han förmodligen inte 56 timmar utan han låg 56 timmar på magpumpningen på sjukan efter allt han proppat i sig.

Anledningen till mitt onödiga vetande är min 20 sidors uppsats om koffein förgiftning som jag skrev förra året.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
5 februari 2008 · 5 753 Inlägg

jag kan fan inte sova så där jätte länge... som till exempel när jag hade jobbat 25 timmar nånstopp och levt på redbull, vart ju en hel del sånna tongue... plus att när jag kom hem var jag vaken ca 12-13timmar till.. alltså 37-38 timmar var jag vaken nonstopp och sen när jag gick och la mig så sov jag endå bara 7 timmar efter det smile

Senast redigerat av _Glenne_ (5 februari 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Ksj
5 februari 2008 · 1 217 Inlägg

Skyline_dennis skrev:

ewrs skrev:

Team-Adolfsson skrev:
sov i 56 tim efter 50 tim lanande framför datan och ca 4 plattor red bull och en platta jolt cola samt en jävla massa pizza neutral

4 plattor red bull och en platta jolt på 50 timmar? Du drack alltså en burk var 20:e minut och kunde samtidigt äta pizza? Och din kropp klarade av den mängden? Är inte rekommenderat maxintag typ 4 red bull för att biverkningar som hjärtsvikt och annat finns? roll

Jo... och en platta jolt innehåller ungefär 2,4 gram rent koffein. En normal människa kan inte ta ett intag på över 2 gram rent koffein innom 24 timmar utan att svimma. och av alla red bull han har druckigt också så lär han ha haft ett intag på säkert 5-6 gram rent koffein. Så egentligen sov han förmodligen inte 56 timmar utan han låg 56 timmar på magpumpningen på sjukan efter allt han proppat i sig.

Anledningen till mitt onödiga vetande är min 20 sidors uppsats om koffein förgiftning som jag skrev förra året.

Jag har druckit 3 plattor (72 burkar a 25cl) red bull på under ett dygn och jag fick inte koffeinförgifting^^
Enda sopm hände va att man var tvungen å springa på dass jäkligt ofta.

Däremot har jag blitt förgiftad av kaffe (45koppar zoega mollbergs blandning), det var ingen höjdare till upplevelse.

Saab 900 "2.1an" (1992)
Ksj
5 februari 2008 · 1 217 Inlägg

Jag har typ sovit 2 dygn som mest och det var efter en od med benso. Så det var mer medvetslöshet än sömn.

Saab 900 "2.1an" (1992)
Team-Adolfsson Gödseldräng
5 februari 2008 · 4 529 Inlägg

Skyline_dennis skrev:

ewrs skrev:

Team-Adolfsson skrev:
sov i 56 tim efter 50 tim lanande framför datan och ca 4 plattor red bull och en platta jolt cola samt en jävla massa pizza neutral

4 plattor red bull och en platta jolt på 50 timmar? Du drack alltså en burk var 20:e minut och kunde samtidigt äta pizza? Och din kropp klarade av den mängden? Är inte rekommenderat maxintag typ 4 red bull för att biverkningar som hjärtsvikt och annat finns? roll

Jo... och en platta jolt innehåller ungefär 2,4 gram rent koffein. En normal människa kan inte ta ett intag på över 2 gram rent koffein innom 24 timmar utan att svimma. och av alla red bull han har druckigt också så lär han ha haft ett intag på säkert 5-6 gram rent koffein. Så egentligen sov han förmodligen inte 56 timmar utan han låg 56 timmar på magpumpningen på sjukan efter allt han proppat i sig.

Anledningen till mitt onödiga vetande är min 20 sidors uppsats om koffein förgiftning som jag skrev förra året.

en paltta jolt kan man smälla i sig på ett par tim utan att svimma det är inga problem
och ja jag drack 4 plattor redbull och drak nog snabbare än 1 burk var 20minut var nog 1 burk per 10min
dok drack man mindre ibland och mer ibland
mådde skit men var inte på nån jävla sjuka och sov som en gris efter det

erixon89
5 februari 2008 ·

FireTraXX skrev:
Fredag kväll till söndag morgon.

shit tagit lite sleeping pils eller haha:P

Jontelitokd
5 februari 2008 · 1 043 Inlägg

Breexiz skrev:
24 h.. Jag tog väl igen för de 24 h jag var uppe :-P haha!

haha.. ja du är att en hejjare på att sova iaf ^^

Tha_Zack
5 februari 2008 · 190 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jag kan fan inte sova så där jätte länge... som till exempel när jag hade jobbat 25 timmar nånstopp och levt på redbull, vart ju en hel del sånna tongue... plus att när jag kom hem var jag vaken ca 12-13timmar till.. alltså 37-38 timmar var jag vaken nonstopp och sen när jag gick och la mig så sov jag endå bara 7 timmar efter det smile

Det är så det ska vara ju .. så gör jag med!..cool

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Audi A4 1,8TQ "A4-S" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang