3327
Sök

sätta i en bilstereo?

217 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
#1
jag ska sätta in min bilstereo i bilen nu men kabblarna är avklippta så jag undrar ifall nån kan förklara ganska bra vilka som ska sitta ihop?

skulle va jätte tacksam för det..


329 Inlägg
5 februari 2008
#2
bringen_ skrev:
jag ska sätta in min bilstereo i bilen nu men kabblarna är avklippta så jag undrar ifall nån kan förklara ganska bra vilka som ska sitta ihop?

skulle va jätte tacksam för det..

kör alla med stulna cd spelare här på garaget eller??

för det första så åker du och köper en iso kontagt och skarvar dit så slipper du problem sen. och där är det oftast att bara skarva ihop rätt färger så ska det vara okej om det är std cd.

röd och gul plus en av dom till tändning olika vilken det är beroende på cd.

svart = minus

blå = remote

och sen har du högtara gablarna..

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu


Sök